صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: راهنمای شکایت1403/01/31ورود به سیستم
کد خبر: 24تاریخ انتشار خبر: 09/11/1397 - 8:39تعداد بازدید: 6762

راهنمای شکایت

راهنمای شکایت

راهنمای شکایت

تعریف شکایت:

به هر گونه نارضایتی از کیفیت محصول، ارائه خدمت و ... از جانب مشتری شکایت گفته شده و مشتری می تواند با ثبت شکایت و دریافت کد رهگیری شکایت خود را از طریق دفتر مرکزی خدمات پیگیری نماید.

نمونه های شکایت:

1- خدمات فراهم نشده/ناقص فراهم شده است

2- تاخیر در ارائه خدمت

3- آسیب های وارده به محصول

4- امتناع از تعهد به ضمانت

5- امتناع از ارائه خدمت

6- اطلاعات نادرست

7- اطلاعات ناکافی

8- قیمت

9- کوتاهی در اجرای تعهدات

10- تاخیر در رسیدگی به شکایات

راه های ارتباطی:

جهت اعلام شکایت می توانید با شماره 53136-021 یا با ارسال C به سامانه 10007924 شکایت خود را ثبت نمائید.

مراحل پیگیری شکایت:

- ثبت درخواست شکایت

- ارزیابی شکایت

- اصلاح عیب

- رفع شکایت

- نظرسنجی

- مختومه شدن شکایت





نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
×
Powered By Sorooshan Co